2016. december 4., vasárnap

szalagos lett a 12A

Szóval, a szalagavató. Először és utoljára - reménykedjünk, hogy utoljára.  Reggel a szokásos időben keltem fel, hiszen 8tól 10ig táncpróbánk volt. Csak még egyszer, utoljára. Aztán hazaszáguldoztam Fruzsival, hajatmostam, délre mentem fodrászhoz. Közben az járt a fejemben, hogy képtelen vagyok felfogni, hogy ma van. Szalagosok leszünk, mindjárt érettségi. Emlékszem, még szeptemberben bejelöltem a naptárba ilyen kis cetlivel, hogy hol van szalgavató. Olyan messzinek tűnt, és mikor az asztalomra nézek látom, hogy ott virít a narancssárga cetli - péntek van, 2016 november 25-e. Felfoghatatlan.
Fodrász után anyu már itthon várt kajával, levitt Nórihoz, hogy befonja  a hajam, utána hazajöttünk, rekord idő alatt sminkeltem ki magam, ettem és mentünk a színházba. Négy órakor volt gyülekező, leraktam az öltözőbe a cuccot, aztán lent még fotózkodtunk, és beültünk. A műsor elkezdődött, jókat nevettünk a minis poénokon, meg a vetítésen.. Végig Bogi kezét szorongattam, majdnem sírtam, mikor énekeltek.
Aztán szalagtűzés, én kisértem Zsuzsanénit fel a színadra - nem estünk le - juhu.
Aztán a táncok, mi kezdtük letáncoltuk és szétszórtuk a raffiát. A helyünkön végignéztük a táncot. Sikítoztunk, nevettünk, meg miegymás.
Aztán gyors visszaöltözés valami ruhába, és hazaszáguldoztunk. Gyorsan ruhacsere- again - haj, smink igazítás, lábmosás és vissza a malomba.
Ott órákon keresztül - nézzétek el, ez a költői túlzás - millió képet csinálnuk. Németfakt, csaklányok, akartunk ÉZI-set is, csak sajnos.....nemjött össze.
Az este jó volt. Szerintem még Nóri is élvezte, habár két órát aludt az asztalon..Mindegy, néha pihenni is kell.
Nagyjából kettőig roptuk a malomba, aztán viszont a zenekar kezdett leereszteni és egyre szarabb zenéket játszani, így mi is leléptük. Mire leértünk a pubba szarrá fagytunk. Kibaszott hideg volt. A pub eh, az, hogy nem volt jó nem elég erős kifejezés.
KURVA SZAR VOLT
Táncoltunk kicsit, már amennyire a rengetek 9.-estől lehetett, aztán 4 fele leléptünk.

Szóval köszönöm. Az osztálynak, hogy feledhetetlenné tettétek. A világ legjobb osztályfőnökének, Anyuéknak, Nóri, Karina.♥
Igazából nemtudom mit kéne még írni. Reménykedem, hogy majd ha lesznek gyerekeim, megmutathatom nekik ezt a bejegyzést, és emlékezni fogok majd évek múlva is, hogy milyen nagy nap volt ez. Az első és az utolsó..szalagavató.
Zsuzsanénivel♥

#alányokpróbálnakképetcsinálni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése