2016. szeptember 3., szombat

olaszország

Augusztus 28-án egy hihetetlenül kellemetlen éjjel elé néztünk - a buszon töltöttük, Olaszországnak tartva. Megérte az elaludt nyak, a fájó hát, a kínos képek, a nem alvás. Minden. Hihetetlen jó volt, de olyan szavakakkal alig leírhatóan jó. Akkor kezdem is. Mivel Zsuzsa néninek indulásunk előtt egy nappal volt szülinapja, mi, jó és cuki osztály révén megleptük- Soma sütött tortát, én meg egy ritka buta kérdéssel elcsaltam a helyszínről - de legalább meglepi volt. Az úton a hátsó ajtótól hagyományosan közelkedni szinte lehetetlen volt, váltogatták egymást a földön alvó emberek. Nem sokat aludtam, néha úgy éreztem, hogy nem tellik az idő, de azért elment az éjszaka, és reggel egy útszéli kis benzinkútba átöltöztünk meg ilyen emberi kinézetbe vágtuk magunkat. 
Az első megálló Ferrara volt. Városnézés, aztán egykis szabadprogram, vagyis a vársoban így járkálás. Cuki város, csak az a baj, hogy nekem Notre Dame után semmilyen templom nem szép. Vagyis, szépnek szép, de na. Nem nagy szám. Elég magasra tette a mércét. 
Aztán Bolognába szép belépőt csináltunk magunknak, belementünk egy menetrend szerinti busz egyik ablakába. Nekitolattunk. Hmm, kínos. Ott balfaszkodtnuk kicsit, mivel csak az idegenvezető néni tudott Olaszul, a sofőrök meg gondolom nem, szóval ja. Onnan döglődős séta, vagy 4 kilómétert mentünk, oké, nem volt annyi, csak annyinak tűnt. Rohadt melegben, napon, sok ember közt. És olyan helyre, ahol be se engedtek, mivel 40 fokban nem hosszúgatyába és ujjas pólóban voltál. De lehetett venni 1 euróért ilyen csadort, hogy megnézhesd, de akkor már felkúrtam magam és nem volt kedvem bemenni. Elmentünk kaját venni, a fele osztály éhezett, aztán elsétáltunk a buszmegállóba. De nem a helyibe, hanem a másikba. Szintén napon és szintén sokat. Ott felszállás, és elindultunk Rimini felé. A szállásra olyan 3-4 fele értünk, átöltöztünk aztán tenger. 
TE JÓ ISTEN.
Hát ez kurvajó. Eddig csak ruhában fürödtem tengerbe, de így, most volt lehetőségem nem egy retardáltként fürödni és azta. Csípi a szemem, de amúgy..nagyonjó. A fiúk ugráltak, meg volt mindenféle harc. Aztán felvánszorogtunk a szállásra, megmostuk a tengervíztől összeállt hajunkat, és lementünk vacsorázni. A kaja hát, ömm, oszlanak a vélemények, nekem 10-es skálán 5ös volt. Utána sminkelés, átöltözés csinibe, és elmentünk városba. Ó, ja nem, még vacsi előtt elmentünk a sarki kisboltba piát venni. Megittuk, aztán elmentünk bulit keresni, ami sajnos nem volt, ezért a játékteremben kötöttünk ki. Nyertek egy kártyát(?) a fiúk, amit aztán felavattak a szobába utána. Ömm, okés. Nem sokkal éjfél után elmentünk aludni, teljesítettük Zsuzsanéni kérését..
Másnap reggel félig meghalva felkeltünk, reggeli, majd elindultunk  San Marinoba. Nagyon gyönyörű hely, azthiszem akkor határoztam el, hogy anyáékat is elkell vinnem egyszer ide. Akkor olyan 2 fele visszaértünk riminibe.. Csak nem a szállásra, hanem a strand legelejére (mi  a 152-es fele voltunk..) és kaptunk háromnegyed óra szabadságot, mikor mindenki csak azt akarta, hogy bemenjünk fürödni a tengerbe.. Na mindegy, akkor szállás, tenger. Hatalmas hullámok, jó sokáig lentvoltnuk, utána fel, hajmosás, felöltözés...Aztán pedig..ismét...khm...olyan dolgok művelése, amit a 17 éves lelkünknek (vagy az még annyi se..) illegális.. Hehehe. Szóval ja, ittunk, röhögtünk, sok gyökér képet csináltunk, aztán elindultunk a városba. Mentünk a játékterembe, mert nagyjából az a hely volt az, ami extrás.. És itt jön a nagy sztori- szokásos orsika révén..képes vagyok kissé sem kínosnak érezve önmagam random és indokolatlan embereknek köszönni, integetni, megilyenek. Most is ezt csináltam, két srác játszott, én meg integettem nekik. Visszaintegettek, meg mosolyogtak, az egyik azért elég.. khm, jóvót. Aztán Nóriék kosaraztak, mi meg Karinával odamentünk, mert csocsózni akartak. Dumáltunk kicsit velük, meg mittomén, aztán megpillantottam életem szerelmét. Hosszú haj. O M G. Na igen, akkor úgy dönöttünk - szegény fiúk, kicsit ellettek hanyagolva :(- hogy velük tartunk. Vettünk a bazársoron barikarit - kimentünk a tengerparta, beszélgettünk. Ja a parton elhagytuk a fiúkat, mert az osztály egyik fele talált magának orosz csajokat, és ők is velük maradtak, mivel nekünk voltakmár olasz faszijaink. Ja szóval ja. Akkor beszélgettünk, Ricardo éltem szerelme omg hogy ..magyarországon miért nincsenek ilyen emberek???? Ja, de kár, hogy nincs fent foson..szed sztori .Na igen, felmentünk a hotelünk alá dumálni, csak elküldött minket az őr, hogy hangosak vagyunk. De csak mi aludtunk a hotelba szerintem. Nevermind. Akkor hárman- Federico, Ricardo meg Mattshgujiberg kiafaszom elköszönt, mert hogy mennek alcsizni, a többiek leléptek kajáért előbb. Búcsúpuszi nyeheheh De mi is elmentünk enni, mert K éhes volt és..Ofc, ott találkoztunk velük. 
*karinaorsi életről és a sorsról fiolozofál*
A helyszínen: Federico meg a többi életmentő
- Orsi, szerinted ez a sors? 
- Á, nemtom.* megfordul, meglátja Riccit*
-Igen, ez a sors!!!!!!!!!!!

Ja, szóval megzabálta mindenki, aztán fájó szívek közt visszamentünk hozzánk. Csakhogy, Viola meg a Corvin a C szobájába tevékenykedtek, ezért azok az emberek akik ott aludtak, IS a mi szobánkban töltötték az éjszakát, szóval úgy hirtelen 8  (?) főt kellett ellátnia a helynek. De jóvolt, mind az a 3 óra, amit tudtunk aludni...
Elindultunk korán Ravennába, ott délig várostnéztünk, meg rögötünk magunkon, hogy menynire rohadtszarul nézünk ki. Az egész csoport mosott szar volt, beleértve a szülőket is. Dél fele elindultunk hazafele. Elkeserítően és gyorsan végetért ez a pár nap. Vissza akartunk menni, én legalábbis, még egyszer hordtam volna a büdös ruháimat, vagy kimostam volna kézzel őket, hogy egy hétig ott maradhassak. NAGYONNAGYON HIÁNYZIK. Brutál jó volt, annyi emlék, nevetés, belsős poén, meg minden származik <3 ♥♥ 
Szeretnék így utólag, hátha megdöglök és anyáék megtalálják a blogom hálát mondani a szüleimnek, amiért kifizették nekem ezt a rakat pénzt, hogy utoljára elmenjek osztkirre. Nagyon köszi ♥

Ferrara, Italy, day1

Rimini, day dunno hány

Rimini, játékterem, a nap, mikor életem szerelmével találkoztam

Rimini belváros (Bogi az óriáskeréken van)

San Marino

öö, Ferrara ? asszem

tenger part 1

tenger part 2 (fú, mindkettőszar)

Bologna, asszem de ???

indokolatlan kép <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése