2017. április 28., péntek

#0428

A kávézó sarkában ülök,
Ott, ahol először találkoztunk,
Kezemben a limonádéval elmélkedem - 
Miért nem férnek össze horoszkópjaink?
Háttal ülsz nekem.
Szőke fejedbe lyukat fúr tekintetem,
-Remélem zavar,- 
A veled szemben ülő lány hangosan felnevet.
Engem is meg tudtál nevettetni,
Kitűnő a humorérzéked. 
Én halak vagyok, te oroszlán,
Nem hiszem, hogy 
Emiatt hagytál ott. 
Az asztalon heverő újság azt írja,
Mérleg az igazi párom,
Mostmár kezdek bedőlni az asztrológiának.
Hiányzol, de ha lenne nálam egy  fegyver,
Előbb végezné koponyádban a golyó,
Mint a lányé, akit meg akarsz szerezni,
Hogy pótold a mellkasodban érző tompa ürességet.
Miért, mikor szeretlek? 
A fájdalom, amit okoztál. A kimaradt fél év.
Az elveszített lehetőségek. 
Az ajtónyitódás visszarángat a valóságba,
Leülnek a mellettem lévő székbe.
Mosolyog a szájam széle, ahogy felolvasom 
A vízöntő párom horoszkópját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése